środa, 7 grudnia 2016

Coś cieplutkiego.

Hey !
Wybaczcie z góry że wczoraj nie było posta ale po pierwsze miałam na dziś poprawę sprawdzianu, a po drugie nie miałam zbyt dobrego dnia.


Ostatnio w Biedronce napotkałam taką kawę. Nie wytrzymałam i stwierdziłam że msze ją spróbować. Kupiłam ją i okazała się pyszna ale gdy wpadłyśmy na pomysł z koleżankami by dodać do niej kawałki czekolady była wyśmienita.
Uwielbiam pić herbatę lub kawę ewentualnie grzaniec na takie zimne wieczory.


Chcę powiedzieć też że mam pomysł na nowe opowiadanie ^-^

Kalendarz:

Tym razem odpada Amnesia
Mam dwie części tej mangi i szczerze nie kwapie się by kupić resztę części..
Nowy uczeń wie że jest to szkoła nawiedzona ale nie spodziewał się ducha takiego jak Yuuko... Dziewczyna nie wie jak zginęła i dla czego no i dzieją się ich przygody z tym związane.


~Alice

Brak komentarzy: