piątek, 9 grudnia 2016

Własny pachnący świecznik!

Witojcie!
Wczoraj nie miałam zbyt dobrego dnia i nawet nie myślałam o następnym poście więc teraz idę na żywioł.
Co roku robię pachnące świeczniki. Czyli przecinam pomarańczę na pół i nożem oraz łyżką wyciągnęłam miąższ. W jednej połówce wycięłam dość dużą gwiazdkę i dookoła powbijałam goździki. To była moja góra, w drugiej umieściłam zwykłą świeczkę i założyłam górę. Pachniało w całym domu.


Kalendarz:

Teraz odchodzi anime Kuroko s Basketball
Jest to opowieść o chłopcu który należał do legendarnej grupy koszykarzy lecz nikt go nie kojarzy. Chłopak przystępuje do zespołu w nowej szkole i wszyscy się dziwią jakim cudem należał do legendarnej grupy. Chłopak jest niski, chudy i drobny nic dziwnego że się dziwią. Jednak ma sekret dzięki któremu jest naprawdę dobry.
Fabuła według mnie wciąga lecz nie oglądałam animca tylko czytałam mangę i to tylko 2 tomy bo koleżanka z internatu miała.

~Alice

Brak komentarzy: