niedziela, 4 grudnia 2016

Zima.. zima ^-^

Hey hey ^-^
Dziś spadło mnóstwo śniegu!!!!
Uwielbiam śnieg, a szczególnie w święta ^-^

Chociaż wolę jesień xD
Kiedyś zrobiłam na święta takie o to bałwanki:

Robiłam na prezenty dla rodzinki ^-^
A jak je zrobiłam?


Znalazłam ten sposób na zszywce i jest genialny ^-^ Do takiego bałwanka nasypałam ryżu ponieważ dobrze wchłania wilgoć z pomieszczenia ^-^


A więc z kalendarza teraz odchodzi...
Mirai Nikki

Wybrałam tego animca ponieważ jeszcze go nie oglądałam. Polecił mi go mój przyjaciel i częścej mi się obijał o uszy niż Yuri on ice. Dużo widziałam obrazków z nimi chyba bardziej się z tym animcem utożsamiam. Moja wiedza na temat tego animca jest nie wielka wiem tylko tyle, że chłopak widzi krótki czas w przyszłość i jest zmuszony do wzięcia udziału w grze gdzie ma być wyłoniony następca tajemniczego Boga czasu i przestrzeni... Tyle wiem...
~Alice

Brak komentarzy: