środa, 17 sierpnia 2016

Tak niesamowicie......... zjebali!!!!

Hey dziś chciałam pomówić o legionie samobójców.

Wszystko fajnie, pięknie do czasu.... Z zwiastunu wynika że będzie kolejny na prawdę maga hit i że wszyscy będą szaleć.... nie.

Pierwsze co mi się narzuciło to słabe teksty... Gdyby nie scenariusz to nie wiem czy był by lepszy film.. Może ktoś powinien zatrudnić innego scenarzystę... a nie sorki facet który to wyreżyserował także zrobił scenariusz. Przepraszam panie David Ayer ale taka prawda. Po drugie nawet ja wiem jaka jest historia Harley Quinn oraz Jokera... i według mnie tak trochę zamienili się miejscami. Bo tak na prawdę Joker nie zrobił by praktycznie nic dla Harley, a ona dla niego wszystko. Jeśli ktoś zna oryginalną historię tej pary to mnie rozumie. Myślę że to najbardziej mnie bolało.

Ale nie mam nic do aktorów bo byli jak na taki scenariusz genialni.
~Alice

Brak komentarzy: