niedziela, 21 sierpnia 2016

Moje urodzinki

Impreza!
Cóż moja impreza urodzinowa odbyła się 05 sierpnia o godzinie 18:00. Przybyło ok.16 osób.Było na prawdę fajnie do puki Debil numer1 (kolega z gimnazjum i brat mojej przyjaciółki... hmm... koleżanki.. już sama nie wiem :( oraz były Kapelusznika) się nie nachlał za bardzo. Ale jakoś za bardzo nie popsuło nam to dnia. Było ognisko i wszyscy bawili się naprawdę świetnie. A prezenty to nawet nie mam słów. Takie piękne *-* W tedy się popłakałam. Tort mama mi zrobiła i zrobiła pizze. No na prawdę było cudownie co prawda płakałam na wspomnienie śmierci mojej siostry która umarła 2 lata temu..  No ale jakoś z tym żyje..
Co dostałam na urodziny:
Od Kapelusznika, Kapitana Homo (przyjaciel z Łodzi), Dziecka, Brata i Brata ukrytego (moi kuzyni mam pewne spekulacje co do ukrytego xD) dostałam zestaw do kaligrafii japońskiej *-* oraz papier ryżowy *-* plus książkę o kaligrafii japońskiej oraz dodatkowo dwie wielkie fiolki z herbatą *-* no i kartkę osiemnastko-wą ^-^








Od Wilka dostałam tablet graficzny *-*


Od Gracza (mojego kumpla, a przyjaciela Wilka) dostałam termiczny kubek o którym marzyłam, oraz ice bag idealny na ból zęba *-*



Od Luny (mojej przyjaciółki ... hmm... koleżanki... nie wiem), Króliczka (drugiej mojej przyjaciółki ... hmm... koleżanki... nie wiem) oraz od Króla (wcześniej brat teraz kolega?) przepiękny naszyjnik oraz flachę Wyborowej




Od Debila numer 1 dostałam pluszaka wielkiego psa



Od Debila numer 2 także dostałam pluszaka wielkiego psa (były takie same oprócz koloru i dowiedzieli się że kupili to samo dopiero jak byli u mnie O.O)



Od Metalówki (mojej koleżanki z internatu) dostałam cudowny własnoręcznie robiony pamiętnik/zeszyt/księgę *-*








Od Małpy dostałam wielką czekoladę tiramisu *-*
I nie jestem pewna ale chyba od Szczura perfumy bo znalazłam na komodzie a one nie były nikogo a tylko on mi został więc nieeeeeeeeeee wieeeeeeeeem :(






Dziękujeeeeeeeee waaaaam baaaardzo~~~~

Alice~`~~


Brak komentarzy: