niedziela, 25 września 2016

Meeeeeeeeeeega dłuuuuuuuugi tasiemiec!

Ostatnio naszła mnie faza na jednego z najdłuższych tasiemców z anime i mangi. Czyli Naruto.


Jestem w pierwszej serii w 170 odcinku czekają mnie jeszcze filmy Naruto i kolejna seria która nie jest jeszcze zakończona bo wychodzi nadal. No i oczywiście kilka odcinków specjalnych...
Z całości nie lubiłam z początku Sakury i Naruto. Sakura bardzo wpatrzona w Sasuke i tym była naprawdę irytująca jak jej początkowe walki gdzie praktycznie nic nie robiła. Naruto wkurza swoim zachowaniem ale później te dwie postacie nagle ewoluują. Sakura nagle jest niesamowita, jest mądra i silna. Naruto poświęca wszystko dla przyjaciół i nie ma takiej obsesji na punkcie Sakury. Ja od zawsze jednak kibicowałam Sakurze i Sasuke oraz Naruto i Hinacie. Jednak to anime/manga nie jest tylko o takiej miłości ale także o miłości braterskiej i przyjacielskiej bo sądze że to o to chodziło autorowi.



Więc jeśli macie dużo czasu obejrzyjcie.
~Alice

Brak komentarzy: