niedziela, 25 września 2016

Zawody!

Hey! Wiem wiem dawno mnie nie było ale pracuje nad nowym rozdziałem "Zniszczonego życia". No i jeszcze szkoła mnie przytłacza w tym roku mam egzamin zawodowy no a już nas męczą...  W dodatku rodzice wymagają ode mnie bardzo dużo.


W każdym bądź razie w moim życiu odbyły się dwa ważne w moim życiu dni.
Pierwszy to był ten piątek byłam na swojej pierwszej w życiu randce ^^
Było cudnie. Pojechałam razem z Wilczkiem do takiego większego miasta i tam poszliśmy na promenadę i do restauracji. Na prawdę się bawiłam i nie za pomnę tego wieczoru.

 
A drugi dzień to były zawody. W końcu pojechałam na zawody. Ogólnie strzelam z łuku i to były moje piąte zawody przede mną jeszcze jedne 15 października. Zdobyłam 3 miejsce... jednak długo nie trenowałam to też źle wpływa.


Fajnie było postrzelać. Poznało się nowych ludzi, wszyscy byli wspaniali.

~Alice

Brak komentarzy: