czwartek, 10 listopada 2016

Jabłuszka uwielbiam!

Ktoś kto już to oglądał może się już domyślać co chcę polecić!
Death Note!


Wybaczcie za moją jak na razie małą wiedzę na temat tego animca ale jestem dopiero w 14 odcinku jednak psychiczne zachowanie Raito Yagami mnie urzekło .


A tajemnicze zachowanie L ciekawi mnie dalej.


Na razie tyle co obejrzałam to Raito znalazł zeszyt który nazywa się "Death Note" i kiedy zapisze tam czyjeś imię i nazwisko ten umrze. Jest to zeszyt tzw. Shinigami. Są to demony jak się dobrze orientuje i każdy z nich ma swój zeszyt śmierci. Shinigami który upuścił zeszyt i pokazał się Raito jest to Ryuk. (uwielbia jabłka xD)


Policja zauważyła że jest dużo śmierci przestępców których zabijał Raito poprzez zeszyt. Wszczęte jest śledztwo którym dowodzi L i ojciec Raito.

Według mnie anime jest na prawdę wciągające i psychiczne ^^

~Alice

Brak komentarzy: