piątek, 25 listopada 2016

Mroczna Alicja

Ostatnio miałam remont u mnie w pokoju. W końcu mam łóżko! Już nie śpię na podłodze ^^ Przeglądałam książki jakie mam i wyszło mi ich jakoś dużo xD
I rzucił mi się w oczy cykl Kronik Białego Królika.

Czyli trzy części plus tzw."dopisek"







Ten cykl opowiada o przygodach Alicji po śmierci jej rodziców. Alicja po wypadku zaczęła widzieć istoty które są blade i mają czerwone oczy. Okazuje się że są to zombie. Dziewczyna poznaje w szkole chłopaka który ma coś z nimi wspólnego. Dziewczyna musi być silna by wygrać ze złem bo to ona jest najsilniejsza i jest kluczem do leku.

__________________

A tak przy okazji. Kupiłam już trzecią część Alicji w Krainie Koniczyny i myślałam że już nie może być nic słodszego od wcześniejszych dwóch części... myliłam się trzecia część rozwaliła we mnie Alicję Słodką xD

~~Alice

Brak komentarzy: