poniedziałek, 12 grudnia 2016

Swetry Swetrzyska i Skarpeciory

Heyo!
Ostatnio zastanawiałam się czy wgl robić dalej ten kalendarz i stwierdziłam że jak się podjęłam to muszę to skończyć.
A więc co następne kojarzy mi się ze świętami i zimą to swetry:

Kocham ja mam bluzę choć chciałam sweter :(


No i oczywiście cieplusie skarpety..


Mam podobne w domu i uwielbiam je!!


Słodziaśne...

Kalendarz...


Wiem wiem wczoraj nie było posta, a i tak zalegam z jednym. Oh.. postaram się to nadrobić obiecuje ale ostatnio nie jest kolorowo w moim życiu...
Tym razem odchodzi manga 5 cm na sekundę. Jest to opowieść między chłopakiem i dziewczyną którzy są w sobie zakochani lecz zostają rozdzieleni po przez odległość między sobą. Według mnie przepiękna opowieść ale trochę nudna... dla mnie za mało akcji.. Jednak muszę pochwalić za kreskę.


~Alice

Brak komentarzy: