czwartek, 29 grudnia 2016

Witojcie :p

eh... z góry przepraszam że kalendarz nie wyszedł ale miałam dużo na głowie. Poprawianie ocen i przygotowania do świąt mnie przytłoczyły. W dodatku miałam problemy psychiczne a nie chciałam was nimi zanudzać. Mogę podać listę anime lub mangi które po kolei bym usuwała.


  • Ao no Exorcist



  • Durarara

  • 5 centymetrów na sekundę 

  • Vampire knight

  • Death Note

  • Spice and Wolf

  • Dia Game

  • Ao haru ride

  • Ten Count
  • Gekkan Shoujo Nozaki - kun
  • Watashi ga Motete Dousunda
  • Alicja w Krainie Koniczyny 
  • Ouran Koukou Host Club
  • Exitus Letalis 
  • Pandora Hearts
  • Naruto

Na koniec miała dylemat które ostatnie w końcu wygrało Naruto bo jestem z tym anime bardzo zżyta i to też dzieciństwo. Pandora to moje życie i w sumie od niej zaczęła się moja przygoda z mangą ^-^. Natomiast exitus to nowa manga którą poznałam całkiem nie dawno dzięki mojej przyjaciółce z pokoju. Jest genialna ale dokładniej później ją opisze. Co mnie zaskoczyła to autorka jest POLKĄ!!

~Alice

Brak komentarzy: