niedziela, 22 stycznia 2017

Muzyka dla moich uszu..

Wiecie ostatnio mam wrażenie że cofam się do tego co było kiedyś... Zaczęłam słuchać dziwnej muzyki która mówi prawdę i ma wielkie przesłanie...
Chcę znowu powrócić do swojego cienia... Zauważyłam że zaczęło przybywać osób dla których jestem ważna... Nie chcę ich skrzywdzić... Ale mam koleżankę w pokoju która się tnie... Szczerze się przyznaję że czasami mam taką ochotę wziąć nóż i ostrzem przejechać po skórze. Tak.. kiedyś taka byłam i dalej to siedzi we mnie. Jednak wiem że do tego nie powrócę... a dlaczego?
Bo jestem uzależniona od osób które dla mnie wiele znaczą...


Czasami tak siedzę i myślę czy idę w dobrą stronę... jednak wiem że się nie zawrócę.


Bardzo polubiłam Melanie Martinez możliwe że dlatego iż jej piosenki dużo znaczą jak ktoś zrozumie i są w stylu emo.











~~~Alice

Brak komentarzy: