środa, 18 stycznia 2017

DEBIL! DZIWKA! SZMATA! DZIWACZKA!

Cóż dziś nie miałam zbyt fantastycznego dnia w szkole. Te słowa z tytułu były dziś skierowane na mnie. Nie to że pisze dopiero teraz ten post przez to że w sumie mnie to dotknęło czy spotkało to mnie i zamierzam o tym napisać posta. Nie, nie o to chodzi.
Ludzie są dla siebie wredni.... a czemu?
Właśnie mnie to zastanawia.
Owszem sama jestem wredna czasami ale nie oceniam nikogo...

LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ PIĘĆ RAZY CO MÓWICIE!!!!


Ludzie mają uczucia.
Nie oceniajcie po wyglądzie najpierw poznajcie daną osobę by potem ją ocenić.
Za kogo się wgl. się uważacie?!
Jesteście tylko pustymi ludźmi którzy nic nie znaczą.
Proszę bardzo wyzywam cały świat piszcie w komentarzach, mail'a i na Facebooka dawajcie... piszcie jacy ludzie są popierdoleni i jak ja jestem zjebana nie wstydźcie się!


Ehh... to po prostu post pod wpływem impulsu wybaczcie.


Te piosenki ostatnio uwielbiam i będą niedługo w 10 xD

~~~Alice

Brak komentarzy: