niedziela, 19 czerwca 2016

Wstęp

No hey! Umówmy się że mam na imię Alice. Nie chce podawać swojego imienia no i nie będę pisała imion moich znajomych itp. Ten blog będzie o mnie i o tym czym się interesuje, co lubię robić. Otóż tak uwielbiam pisać, rysować oraz wszystko co związane ze sztuką, lubię czytać książki, mangi oglądać filmy lub animce czasem seriale lub dramy. Uwielbiam muzykę, dzieła sztuki itp.
Zdradzę wam jedną prawdziwą rzecz o mnie (nie patrzę tu na hobby) mam 17 lat a w sierpniu będę miała 18. Masakra nie czuje się na pełnoletnią. Po prostu dalej jestem dzieckiem i dalej chce nim być.

Będę się strać być punktualna.. 

  1. Poniedziałek: będę wstawiała moje opowiadania.
  2. Wtorek: będę wstawiała muzykę którą słucham i dobre kawałki które wpadły mi w ucho z całego tygodnia.
  3. Środa: będę stawiała jakąś mangę którą warto przeczytać czy książkę itp.
  4. Czwartek: wstawię rysunek lub coś artystycznego z tygodnia co zrobię.
  5. Piątek: wstawię coś dobrego do obejrzenia czy to filmik na yt czy film itp.
  6. Sobota i Niedziela: będę pisała o moim życiu.
Miłego czytania mojego bloga. 

Brak komentarzy: