czwartek, 7 lipca 2016

10 faktów o mnie

Dobra zaczynamy :p

1. KOCHAM ALICJE Z KRAINY CZARÓW. Ta bajka jest ze mną od urodzenia i wgl.
2. Kocham Harrego Pottera jest moim dzieciństwem więc nawet nie podlega dyskusji.
3. Jestem osobą zakręconą bardziej niż słoik (tak wiem boże jaki suchar)
4. Nie wierze w Boga ani w Szatana (oraz żeby nie było żadnych nie domówień nie wierze w żadną inną religię chociaż lubie o nich czytać)
5. Stawiam wszystkie osoby mi bliskie nad siebie (czyli wszyscy są ważniejsi ode mnie i poświęciłabym wszystko)
6. Uwielbiam deszcz.
7. Uczęszczam do szkoły z internatem.
8. Mówią że jestem wariatką ale chyba w pozytywnym sensie.
9. Jestem typem samotnika chociaż nie lubie być sama (dziwne co?)
10. Chce by ktoś zauważył mnie, w takim sensie że nieznajomy mówi "wow jak zajebiście piszesz i wgl..



No na razie tyle. Chciałam z góry przeprosić że mnie tak dawno nie było... sorki. Małe sprzeczki w domu.. Chyba jednak nie będę trzymała się harmonogramu bo to nie wypali.. Chcę też was uprzedzić że szykuje nowe opowiadania.... jeden będzie trochę kopią do serialu "Dawno dawno temu" o którym pisałam wcześniej (jak coś kliknij tutaj! ) ale nie będzie do końca to samo. Natomiast drugie opowiadanie to niespodzianka...
Alice~

Brak komentarzy: