piątek, 15 lipca 2016

Moja twarz O.O

Hey pozwolę wam na zobaczenie mojej twarzy :P




oj sorki to mojego Kapelusznika (siostry) kot i tak wam nie pokarze jaką krzywą mordkę mam :P
Dobra ale ostatnio byłam w kinie i obejrzałam Iluzje 2 ♥♥♥
Kocham ten film... według mnie był lepszy niż pierwsza część także polecam bo jest CUDOWNY...




Dobra, Atlasa dziewczyny nie będzie w tej części więc dla zdziwionych nową dziewczyną na plakacie lub zwiastunie ona jest nowa. Od razu odpowiem Ci na to pytanie... nie, ona nie będzie z Atlasem


Dylan Rhodes będzie miał kłopoty jednak dowiemy się z tej części o jego ojcu oraz że poświęciłby się dla jeźdźców.

Merritt McKinney spotka się ze swoim (jeszcze dziwniejszym niż on) bratem bliźniakiem.

Jack Wilder w końcu nie przyćmiła go rola Atlasa. W końcu ludzie zwrócili uwagę. (Mój mąż kocham go~)

Walter Mabry - Daniel w końcu doczekał się by zagrać czarny charakter ale nie sadzę by ludzie przestali go kojarzyć z Harrym Potterem. Tak na marginesie w filmie wyglądał jakby ćpał i nie chodzi mi tu o zachowanie a o wygląd.

Lula moja żona oraz dziewczyna mojego męża. Tak dobrze przeczytaliście mały spojler ona jest z Jack'em.

Li tajemnicza osoba z tajemniczym sklepem i niech tyle wam wystarczy :P

Arthur Tressler super złoczyńca i ojciec Waltera Mabry dlaczego mają różne nazwiska nie wiem :P

Thaddeus Bradley zły okazał się być dobry


Alice~

Brak komentarzy: