sobota, 22 października 2016

Ogłoszenia parafialne xD

Hey!
Mój blog zaczyna nabierać tępa i rozmachu. Nie było mnie dość długi czas ale miałam olimpiadę i niestety zajęłam 8 miejsce ale z roku na rok progres jest. No i jeszcze pani od polskiego mnie męczy bo są dwa konkursy żeby napisać opowiadanie więc... pisze i pisze.. jeśli nic nie wygram w tedy wstawię na bloga xD
A jeśli chodzi o ogłoszenia:
- dziś wieczorem wstawiam nową muzykę i zmieniam wygląd strony
- niedługo (nie wiem kiedy czy dziś czy jutro) powstanie nowa zakładka "Chore Teorie Spiskowe"
- pojawia się nowy admin a dokładnie będzie to Metalówa
- Metalówa będzie pisała w "Chorych Teoriach Spiskowych" razem ze mną
- pojawi się również nowa zakładka jak moje zdjęcia czy coś w tym stylu jeszcze nie wiem...

Więc trochę zmian będzie.
Zapraszam do czytania dalej mojego bloga.

~Alice

Brak komentarzy: