wtorek, 25 października 2016

Ostrzeżenie

      Kiedy tylko ja biedna, niewodząca nikomu dziewczyna, poszłam do tej... Powtarzam do tej szkoły! Moje życie obróciło się o 180 stopni. Mój mózg uległ destrukcji do tego stopnia, iż dzień bez jakiej kol wiek chorej teorii spiskowej uważam za stracony, a co za tym idzie zmarnowany i nadający się tylko i wyłącznie do zapomnienia. Niniejsza publikacja przedstawia wszelkiego typu chore teorie spiskowe, domysły jak i niedopatrzenia i niedomówienia, które spowodowały, iż mój biedny mózg rozwinął ciekawą linie zależności. Zależności między wszelkiego typu stworzeniami magicznymi, uczniami, nauczycielami, leśnikami a co za tym idzie także mną i całą resztą świata.
Uwaga!
    Pamiętaj, wchodząc do tej zakazanej dla zwykłych śmiertelników księgi, grzebiesz swój mózg w wiecznej rozpadlinie absurdu. Co za tym idzie jesteś bliski totalnej destrukcji wszelkiej zdrowej logiki, a stwierdzenie: ,,mózgu dlaczego" już na zawsze zapisze się w twoim słowniku.

~Frangula (Metalówa)  


Wszystkie chore teorie spiskowe zostały wymyślone przez Frangule, Uciekinierkę, Pacjętkę, Alice, Małe i Borówkę.
Zapraszamy serdecznie :)

~Alice

Brak komentarzy: