środa, 12 października 2016

Tajemniczy weekend!

Hey...
Jeśli chodzi o tamten weekend to pojechałam do Wilczka, zanim wgl. dojechaliśmy do jego domu napisał Niezbadany do Wilczka czy będzie w mieście. No to Wilczek odpisał czy na noc. No i wyszło na to że ja i Wilczek po jakimś czasie jechaliśmy do Niezbadanego. No i jechaliśmy do niego do szkoły i przy okazji dołączył do nas Gracz.
Ogólnie to moje relacje z Niezbadanym do tego weekendu były...... niezbadane? xD no takie że i ja jestem taką dziewczyną, że pierwsza się nie odezwę i on też jest tego typu chłopakiem? ... hmm.. w sumie to zbytnio nie wiem... to Niezbadany.... Nie oceniam ludzi jeśli ich do końca nie znam...



ALE TEN WEEKEND!


Był alkohol okey przyznaje ale to rozwiązało mi język ... nam wszystkim. Już planują następne spotkanie...
Ale gadałam z Niezbadanym z jakieś 3 godziny non stop. O wszystkim i o niczym.. Śmialiśmy się i smuciliśmy. Na prawdę dla mnie to był przełom i nie potrafię dalej przyswoić sobie do mózgu.


Jak na razie zmienia się wszystko na lepsze. Byle żeby mi się sytuacja w domu poprawiła, bo już mam dość traktowania jak powietrze...




Alice~

Brak komentarzy: